Kad tijekom lipnja stigne na hrvatsko tržište, novi će francuski kompaktni crossover koštati od 113.000 kuna. Peugeot 2008 isprobali smo u Francuskoj, a u tamošnjoj tvornici Mulhouse on se i proizvodi. Osvaja dopadljivim \'licem\', a izdvajaju se atraktivna, neobično odrezana prednja svjetla s LED diodama. Crni branici i pragovi štite karoseriju, zajedno s off-road zaštitnim prednjim i stražnjim kromiranim panelom. S modelom 208 novitet dijeli platformu i dvije trećine dijelova, ali filozofija je ipak potpuno drugačija. Brak s off-road svijetom 2008-ici je donio osjećaj avanturizma i mogućnost da se siđe s asfalta. Od 208-ice je 9,6 cm viša i 2,5 cm odignutija od tla (ukupno 16 cm).
Kupci od ovog segmenta očekuju funkcionalnost, kvalitetu, upotrebljivost. Žele moderan izgled i napredne tehnologije, pa je u tom smjeru Peugeot nastojao ići. Osim što djeluje čvrsto i agresivno, Peugeot 2008 uvjerljiv je na cesti. Pruža okretnost malog automobila, uz nisku potrošnju goriva (od 3,8 l/100km) i niske emisije CO2 (od 98 g/km).
Urbani automobil kompaktnih dimenzija donosi ugodnu i funkcionalnu unutrašnjost za pet osoba. Prtljažnik zaprima 422 litre, a zahvaljujući preklopivom i djeljivom (1/3-2/3) naslonu stražnjih sjedala može rasti do 1400 l. Uz ravnu podnicu prtljažnika, iskoristivosti prostora i lakoći utovara pomaže nizak utovarni prag (60 cm) i široko otvaranje poklopca prtljažnika (104 cm).
Jedinstven svjetlosni potpis Peugeot je ukomponirao i u instrumentnu ploču, i to u vidu svijetloplavog obruba instrumenata. Veliki zaslon osjetljiv na dodir dodatno podiže dojam, a preko njega upravlja se audio uređajem i navigacijom. Mali upravljač osjetljiv je i direktan. Ergonomski oblikovana ručna kočnica inspirirana je upravljačkom polugom u zrakoplovima. Uz nju okrugli je izbornik Grip Control sustava koji se izabrati može uz snažnije motore. Ovaj sustav optimizira trakciju, a terenu se prilagođava prema informacijama koje dobiva s prednjih kotača. Putem okruglog izbornika vozač može podesiti postavke, ovisno o podlozi (snijeg, blato, pijesak). Od tehnoloških novotarija vrijedi spomenuti i sustav automatskog parkiranja, koji će bočno parkiranje olakšati vozačima bez smisla za potrebnu putanju vozila. Peugeot 2008 serijski donosi, među ostalim, klima-uređaj, ESP, sustav protiv proklizavanja, šest zračnih jastuka.
>> Novi Peugeot 308 - odličan izgled i napredna tehnologija
>> Peugeotova malena raketa od 200 KS po 161.710 kuna